Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Bir insan neden sigara içer ?
1,297,706 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

#işbirliği

Ya bırak Allah aşkına sen hiç 4 lahmacun 1 künefe üstüne demli çay içip bi sigara yaktın mı? Aq komşu içmiyordu 55 yaşında öldü dedem yaş tütün içiyordu 98 de öldü. Sana bunu yazarken 2. yi yaktım

Onu bunu siktir ette şu turuncu paraşüt nasıl bulurux amk

Keyif alıyoruz Tek keyfimiz o kaldı Tatil yok, bayram yok, çarşı pazar, yurt içi, yurtdışı gezme yok Bir elimizde sigara, bir elimizde çay kahve Tv veya video izliyoruz O kadar...

Ağzım ve üstüm tertemiz kokar, dişlerimi fırçalamayı geçtim, sigaradan sonra ağzıma olips atarım. Ayrıca ben de bu hayat varken sigaradan ölmem.. 😎

Sigara külliyen zararlı bir bağımlılık, içen kişiye zarar verir. Başkalarının hayatına burnunu sokma bağımlılığı etrafındaki herkese zarar verir.

Sigara, kan dolaşımını yavaşlatır,kalbi hızlandırır.. Bu seviyede sahte bir sakinlik hissi ,insanları kandırır. Sonrası pıhtılaşma ve damar tıkanıklığı 🙄

bir insan niye sigara içmez? İçenlere gelince bilmiyorum ama ben keyif olsun diye içiyorum güzelde oluyor 😎

İnsanlar aptal
