Bir insana gününü zehir etmek çok basit
232,521 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
9 条评论

onu yapan zengin oevladı, bunu okuyorsan senin ananıskm

@F00TBAllM0MENTS Kötülüklerinde boğulsunlar ne diyelim benim kapıma kurye gelmesinden hicap duyuyorum insanın insana hizmeti çok kötü bir şey

böyle insanlardan o kadar tiksiniyorum ki.. şımarık, züppe orospu çocukları

Bu piçleri anaları sıçmış doğurmamış büyük ihtimalle zina evladıdır nasipsiz kalsınlar emekçilerle uğraşanlar gün yüzü görmesin orrrospu olsunlar gelen vursun giden vursun.

Kardeşim , umarım bu yazıyı okuyorsundur. Umarım iş verenin insandir. Böyle yapan müşterileri not alıyorum ve siparislerini onaylamiyorum. İsteyen istediğini düşünebilir.

Onların yaptığı yavşaklık ayrı, yorumlarda o piçleri savunanların götlüğü apayrı götlük.

Lan ben bozuk param yok diye adamlara 50-100 TL para veriyorum özellikle yagmurlu havalarda geldiklerinde daha fazla para verdigimde oluyor. Millet utanmadan 1 TL verip bide buna bahşiş diyor şaka gibi

Bunun adı hakarettir ,insan aşağılamaktır , bunun adı karaltersizliktir . Mesele bahşiş meselesi değil onurlu bir emekçiyle dalga geçme meselesidir . Bu hayatta parayla satın alınamayacak şeyler vardır Onur şeref haysiyet ve duruş gibi İnsanım diye ortada dolaşan döl israfları ya

Kötü insanlar çok çok fazla malesef. Sen doğru olanı yapıp uzaklaşmışsın abicim o oçlarla muhatap olup tartışsan başına iş alacaktın boşver belki bi musibetten kurtuldun orda vakit kaybederek.
