Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Bir Kathmandu ,Nepal inişi…
49,311 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Thor ama çekiçsiz1 yıl önce
Oha lan piste değene kadar pisti göremedim sis varmış. Mıhteşem nir iniş be 👏

içinizdenbiri1 yıl önce
Manifest olsun 🙏🏻; sizinle o yolculuğu yapmayı diliyorum 😇🫶🏻.

Ertan1 yıl önce
Adı gibi havası da katman katmanmış 😜😁

Thoryum 171 yıl önce
İnişi En riskli 10 pist sıralamasın da ilk 3 yer alır,,,,,

#ELAZIĞLI 23 Müslüm Baba1 yıl önce
Muhteşem manzara mükemmel iniş 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Sofi1 yıl önce
👏👏👏

Vatanist M.....1 yıl önce
Tatlım iyi geceler kolay gelsin İyi uçuşlar dilerim

ᴀʜᴍᴇᴛ1 yıl önce
👏👏👏🧿💐🇹🇷

Kerem Ayrancı1 yıl önce
Emniyetli uçuşlar Kaptanım..

alp1 yıl önce
O kadar heyecanla izliyorumki

