Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Biraz PES 2013 terapisi…
10 Yorum

Müthiş bir oyundu. Futbol OYUNU olduğu belliydi. Şimdi ki fifa gibi soldan sağa sağdan sola önünde markaj yapanla geçmezdi 90 dakika. Eğlenirdin hayalinde ki golleri atardın. Lise çağımıza renk katardı. Ah şimdide dönsek o dönemlere ronaldoyla tam saha koşsam

Şarkıyı bi anda duyunca

En overrated futbol oyunudur amk. Ondan bir sene sonra çıkan fifa 14 katbekat daha iyi oyundur.

Ne güzel herkesi 99 yapar oynardık aq

Konami, efootball saçmalığı ile uğraşacağına şu oyunun remastered olarak yeniden çıkarsa satış rekoru kırardı.

👀

Bunlarda benden olsun

Oyun kimilerine göre kötü kimilerine göre iyidi ama mutluyduk aminakoyim

O kadar abartılacak bi oyun değil

Müzikleri ve oynayanlara verdiği keyifle tarihin en eğlenceli oyunu maalesef daha üstü gelmeyecek iyi kötü tartışılır ama eğlencesi hazzı muhteşemdi
