Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

68,093 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

zeze 🦅's profile picture
zeze 🦅1 year ago

Bu kadını kim üzüyorsa sokakta yürürken kafasına 4. kattan gergedan düşsün.. Daha ağır konuşcam zor tutuyorum kendimi 😇

Nuran's profile picture
Nuran1 year ago

Nasıl konuşalım.Konuşanın başına gelenleri görüyoruz.Varlıklı değilim avukat tutamam.Dilruba kızcağıza şimdi kim yardım ediyor.? Zamanında o sarı öküzü vermeyecektik

Zara BOYKOT's profile picture
Zara BOYKOT1 year ago

Günlük tepki verip susan unutan ama bir o kadar da hangi kötülüğe tepki vereceğini şaşırmış milletiz.verem ettiler

Elmas Akkan's profile picture
Elmas Akkan1 year ago

Soluksuz izledim sizleri gençler ne güzel insanlarsınız.

nadir çakır's profile picture
nadir çakır1 year ago

çok doğru sessiz kaldığımız için bunları yaşıyoruz yaşamayada devam ediyoruz 10 .15 kışinin ses çıkarması olmuyor top yekûn halkın ses çıkarması gerekiyor.

Elif Topkaya Sevinç's profile picture
Elif Topkaya Sevinç1 year ago

Ece Temelkuran son kitabında çok güzel özetlemiş. “Gerçekle yüzleşmenin yol açtığı kırılma riskiyle karşılaştırıldığında, kayıtsızlığımızın yarattığı utanç daha başa çıkılabilir görünür.Ama bu noktadan sonra dünya ile ilişkimiz saklanıp ara sıra onu tedirgin bir şekilde gözetlemekten ibarettir..Mesafe korkumuzu derinleştirir; gerçeklik genellikle uzaktan göründüğünden daha az korkutucudur” Türkiye için milat bugün değil en az 10 sene öncedir. Gezi’den beri Türkiye’de olanları sadece izleyenler şimdinin tedirgin şekilde sadece gözetleyenleridir. Tedirginliği atmanın yolu ise mesafeyi azaltmaktır. Birbirine, yaşananlara, ötekileştirilenlere, örgütlenmelere, mücadeleye, sokağa aslında hayata. Mesafe azaldıkça, gerçeklikle yüzleştikçe yalnız olmadığını gördükçe güçlenmek mümkün.

İsmail Sensoy's profile picture
İsmail Sensoy1 year ago

Biz tek başımıza ne yapabiliriz. Bu gibi olayları muhalefet üstlenmeli. Ama ülkede muhalefet yok! Tek başına sesi çıkanın halini görüyorsunuz.

Özlem Doğan's profile picture
Özlem Doğan1 year ago

Sırplara bir dönüp baksın Türk toplumu. Adamlar yabancı bir firmaya verdikleri tepkimin yüzde biri bizde olmuyor!!

Ayfer Akgünlü's profile picture
Ayfer Akgünlü1 year ago

Bugün geçerken gördüm ziraat katılım bankası Karabağlar Şubesi kendi malı olan binadan yüz metre ötedeki kiralık binaya (sözde zemin kat olması için) milyon TL tadilat yapıp taşınacak, tasarruf tedbirlerine banka uymak zorunda değil mi?

Mehmet Aksoy's profile picture
Mehmet Aksoy1 year ago

Siz hala bu halkı tanımamişsiniz Neye layıksaniz ona göre yönetilirsiniz.

Related Videos

bişi diyim mi
0:32

Sensitive content

bişi diyim mi

Alemdar

147,846 views • 1 year ago