正在加载视频...

视频加载失败

68,093 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

zeze 🦅 的头像
zeze 🦅1 年前

Bu kadını kim üzüyorsa sokakta yürürken kafasına 4. kattan gergedan düşsün.. Daha ağır konuşcam zor tutuyorum kendimi 😇

Nuran 的头像
Nuran1 年前

Nasıl konuşalım.Konuşanın başına gelenleri görüyoruz.Varlıklı değilim avukat tutamam.Dilruba kızcağıza şimdi kim yardım ediyor.? Zamanında o sarı öküzü vermeyecektik

Zara BOYKOT 的头像
Zara BOYKOT1 年前

Günlük tepki verip susan unutan ama bir o kadar da hangi kötülüğe tepki vereceğini şaşırmış milletiz.verem ettiler

Elmas Akkan 的头像
Elmas Akkan1 年前

Soluksuz izledim sizleri gençler ne güzel insanlarsınız.

nadir çakır 的头像
nadir çakır1 年前

çok doğru sessiz kaldığımız için bunları yaşıyoruz yaşamayada devam ediyoruz 10 .15 kışinin ses çıkarması olmuyor top yekûn halkın ses çıkarması gerekiyor.

Elif Topkaya Sevinç 的头像
Elif Topkaya Sevinç1 年前

Ece Temelkuran son kitabında çok güzel özetlemiş. “Gerçekle yüzleşmenin yol açtığı kırılma riskiyle karşılaştırıldığında, kayıtsızlığımızın yarattığı utanç daha başa çıkılabilir görünür.Ama bu noktadan sonra dünya ile ilişkimiz saklanıp ara sıra onu tedirgin bir şekilde gözetlemekten ibarettir..Mesafe korkumuzu derinleştirir; gerçeklik genellikle uzaktan göründüğünden daha az korkutucudur” Türkiye için milat bugün değil en az 10 sene öncedir. Gezi’den beri Türkiye’de olanları sadece izleyenler şimdinin tedirgin şekilde sadece gözetleyenleridir. Tedirginliği atmanın yolu ise mesafeyi azaltmaktır. Birbirine, yaşananlara, ötekileştirilenlere, örgütlenmelere, mücadeleye, sokağa aslında hayata. Mesafe azaldıkça, gerçeklikle yüzleştikçe yalnız olmadığını gördükçe güçlenmek mümkün.

İsmail Sensoy 的头像
İsmail Sensoy1 年前

Biz tek başımıza ne yapabiliriz. Bu gibi olayları muhalefet üstlenmeli. Ama ülkede muhalefet yok! Tek başına sesi çıkanın halini görüyorsunuz.

Özlem Doğan 的头像
Özlem Doğan1 年前

Sırplara bir dönüp baksın Türk toplumu. Adamlar yabancı bir firmaya verdikleri tepkimin yüzde biri bizde olmuyor!!

Ayfer Akgünlü 的头像
Ayfer Akgünlü1 年前

Bugün geçerken gördüm ziraat katılım bankası Karabağlar Şubesi kendi malı olan binadan yüz metre ötedeki kiralık binaya (sözde zemin kat olması için) milyon TL tadilat yapıp taşınacak, tasarruf tedbirlerine banka uymak zorunda değil mi?

Mehmet Aksoy 的头像
Mehmet Aksoy1 年前

Siz hala bu halkı tanımamişsiniz Neye layıksaniz ona göre yönetilirsiniz.

相关视频

bişi diyim mi
0:32

Sensitive content

bişi diyim mi

Alemdar

147,846 次观看 • 1 年前