Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

24,730 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von sevgi
sevgivor 1 Jahr

Kargo süreciniz çok yavaş işliyor 15 gün oldu hala kargom yola bile çıkmadı lütfen bu konuda da dikkatli olun ve aynı özeni gösterin

Profilbild von Berk’O
Berk’Ovor 1 Jahr

Üstadım 20 gunluk sipariş var, irtibat numarasından da ulaşılamıyor. Kargolar ve bayiler ile ilgili genel bir açıklama yapar misiniz

Profilbild von No Worries
No Worriesvor 1 Jahr

Abi boş ver yat uyu değerlisin sen :)

Profilbild von Anabasis
Anabasisvor 1 Jahr

Yalan bu toplumda spor haline geldi artık. Eskiden doğru dürüst insanlara rastlanıyordu şimdi mumla arıyoruz.

Profilbild von hepherkes
hepherkesvor 1 Jahr

doa kargolar hakkında genel bi açıklama yaparsan içimiz rahatlayacak 10 gün oldu, 4 kasım sipariş oluşturdum hala paketleniyor olarak gözüküyor

Profilbild von edâm naz 🌿☘️🌿
edâm naz 🌿☘️🌿vor 1 Jahr

Sevgili doa, güneş etkisini kaybetmeye başladı. Artık retinol kullanımına başlayabilir miyiz? Bir de hangi ürünler (aha bha, retinol, cvitamini, hyalüronic asit, peptit, arbutin)kesinlikle birlikte yada gün içinde kullanılmamalı bununla ilgili bir videoda paylaşırsanız sevinirim

Profilbild von Sevda G.
Sevda G.vor 1 Jahr

Özcan şöyle açıklamak yerinde olur Senelerdir lavanta yağı kullanırım rahat bir uyku için ve aldığım 500liralık yağ da aynısı senden aldığım 70-80 liralık yağ da aynısı. Bunu anladığımda tabii az bi ben ne yapıyorum dedim sonra ayıldım :) Kısaca herkes bir gün ayılacak :)

Profilbild von deniz köpügü
deniz köpügüvor 1 Jahr

Doam be aktif sivilce ve lekeler için: Temizleme sabunu Tonik Serum önerir misin Aha bha pha bissürü bir şey yazıyor Ben anlamıyor jajsjs

Profilbild von Düz Adam
Düz Adamvor 1 Jahr

Özcan abi, bir geri bildirimde bulunmak için yazıyorum. Belki faydası olur. Erkekler için dökülme karşıtı serumun bende çok işe yaradı. 2 ayda gözle görülür etki oluşmaya başladı. Hem berberim hem de çevremdekiler farketti durumu. Şu anda 3. ayım dolmak üzere. ....

Profilbild von emel
emelvor 1 Jahr

11 kasımda verdiğim 5 adet şampuan hâlâ paketleniyor. Almanya'ya gidecek yeğenim için aldım, çocuk 4 gün sonra gidiyor. Artık siparişler gecikmiyor diye güvence vermiştim. Lütfen gönderin şu şampuanları, mahçup oldum! :((

Ähnliche Videos