Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Bitkisel yağ mucizesi

24,730 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

sevgi's profile picture
sevgi1 year ago

Kargo süreciniz çok yavaş işliyor 15 gün oldu hala kargom yola bile çıkmadı lütfen bu konuda da dikkatli olun ve aynı özeni gösterin

Berk’O's profile picture
Berk’O1 year ago

Üstadım 20 gunluk sipariş var, irtibat numarasından da ulaşılamıyor. Kargolar ve bayiler ile ilgili genel bir açıklama yapar misiniz

No Worries's profile picture
No Worries1 year ago

Abi boş ver yat uyu değerlisin sen :)

Anabasis's profile picture
Anabasis1 year ago

Yalan bu toplumda spor haline geldi artık. Eskiden doğru dürüst insanlara rastlanıyordu şimdi mumla arıyoruz.

hepherkes's profile picture
hepherkes1 year ago

doa kargolar hakkında genel bi açıklama yaparsan içimiz rahatlayacak 10 gün oldu, 4 kasım sipariş oluşturdum hala paketleniyor olarak gözüküyor

edâm naz 🌿☘️🌿's profile picture
edâm naz 🌿☘️🌿1 year ago

Sevgili doa, güneş etkisini kaybetmeye başladı. Artık retinol kullanımına başlayabilir miyiz? Bir de hangi ürünler (aha bha, retinol, cvitamini, hyalüronic asit, peptit, arbutin)kesinlikle birlikte yada gün içinde kullanılmamalı bununla ilgili bir videoda paylaşırsanız sevinirim

Sevda G.'s profile picture
Sevda G.1 year ago

Özcan şöyle açıklamak yerinde olur Senelerdir lavanta yağı kullanırım rahat bir uyku için ve aldığım 500liralık yağ da aynısı senden aldığım 70-80 liralık yağ da aynısı. Bunu anladığımda tabii az bi ben ne yapıyorum dedim sonra ayıldım :) Kısaca herkes bir gün ayılacak :)

deniz köpügü's profile picture
deniz köpügü1 year ago

Doam be aktif sivilce ve lekeler için: Temizleme sabunu Tonik Serum önerir misin Aha bha pha bissürü bir şey yazıyor Ben anlamıyor jajsjs

Düz Adam's profile picture
Düz Adam1 year ago

Özcan abi, bir geri bildirimde bulunmak için yazıyorum. Belki faydası olur. Erkekler için dökülme karşıtı serumun bende çok işe yaradı. 2 ayda gözle görülür etki oluşmaya başladı. Hem berberim hem de çevremdekiler farketti durumu. Şu anda 3. ayım dolmak üzere. ....

emel's profile picture
emel1 year ago

11 kasımda verdiğim 5 adet şampuan hâlâ paketleniyor. Almanya'ya gidecek yeğenim için aldım, çocuk 4 gün sonra gidiyor. Artık siparişler gecikmiyor diye güvence vermiştim. Lütfen gönderin şu şampuanları, mahçup oldum! :((

Related Videos