Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Bitkisel yağ mucizesi

24,730 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

sevgi profil fotoğrafı
sevgi1 yıl önce

Kargo süreciniz çok yavaş işliyor 15 gün oldu hala kargom yola bile çıkmadı lütfen bu konuda da dikkatli olun ve aynı özeni gösterin

Berk’O profil fotoğrafı
Berk’O1 yıl önce

Üstadım 20 gunluk sipariş var, irtibat numarasından da ulaşılamıyor. Kargolar ve bayiler ile ilgili genel bir açıklama yapar misiniz

No Worries profil fotoğrafı
No Worries1 yıl önce

Abi boş ver yat uyu değerlisin sen :)

Anabasis profil fotoğrafı
Anabasis1 yıl önce

Yalan bu toplumda spor haline geldi artık. Eskiden doğru dürüst insanlara rastlanıyordu şimdi mumla arıyoruz.

hepherkes profil fotoğrafı
hepherkes1 yıl önce

doa kargolar hakkında genel bi açıklama yaparsan içimiz rahatlayacak 10 gün oldu, 4 kasım sipariş oluşturdum hala paketleniyor olarak gözüküyor

edâm naz 🌿☘️🌿 profil fotoğrafı
edâm naz 🌿☘️🌿1 yıl önce

Sevgili doa, güneş etkisini kaybetmeye başladı. Artık retinol kullanımına başlayabilir miyiz? Bir de hangi ürünler (aha bha, retinol, cvitamini, hyalüronic asit, peptit, arbutin)kesinlikle birlikte yada gün içinde kullanılmamalı bununla ilgili bir videoda paylaşırsanız sevinirim

Sevda G. profil fotoğrafı
Sevda G.1 yıl önce

Özcan şöyle açıklamak yerinde olur Senelerdir lavanta yağı kullanırım rahat bir uyku için ve aldığım 500liralık yağ da aynısı senden aldığım 70-80 liralık yağ da aynısı. Bunu anladığımda tabii az bi ben ne yapıyorum dedim sonra ayıldım :) Kısaca herkes bir gün ayılacak :)

deniz köpügü profil fotoğrafı
deniz köpügü1 yıl önce

Doam be aktif sivilce ve lekeler için: Temizleme sabunu Tonik Serum önerir misin Aha bha pha bissürü bir şey yazıyor Ben anlamıyor jajsjs

Düz Adam profil fotoğrafı
Düz Adam1 yıl önce

Özcan abi, bir geri bildirimde bulunmak için yazıyorum. Belki faydası olur. Erkekler için dökülme karşıtı serumun bende çok işe yaradı. 2 ayda gözle görülür etki oluşmaya başladı. Hem berberim hem de çevremdekiler farketti durumu. Şu anda 3. ayım dolmak üzere. ....

emel profil fotoğrafı
emel1 yıl önce

11 kasımda verdiğim 5 adet şampuan hâlâ paketleniyor. Almanya'ya gidecek yeğenim için aldım, çocuk 4 gün sonra gidiyor. Artık siparişler gecikmiyor diye güvence vermiştim. Lütfen gönderin şu şampuanları, mahçup oldum! :((

Benzer Videolar