正在加载视频...
视频加载失败
Bitlis’te aç kalan ayılar yola indi.
10 条评论

Anılcan Ölçer1 年前
Denizlideki yangını neden söylemiyorsunuz 4 gündür yanıyor, yoksa haberiniz mi yok

ayçin yavuz1 年前
Aç olduğu ıcın uyumuyo bunlar

bezgin1 年前
Dayının ayıya 'hoşt' demesi ayrı bir komedi olmuş 😀😀

merve1 年前
ah kuzum kıyamam ya eline silah alıp kendini Avcı ilan eden geri zekalılar vurmazlar umarım ❤️

Onur Bora Şahin (Ø,G)1 年前
Ülkenin ayısı bile aç mk .

𝙚.1 年前
hoşt hacuhshxahchhsHh

❤️🔥1 年前
Hoşt dedi diye güldüm biraz ama ayıya ne denir ki ajdjdjd

serdengecti_351 年前
Bitlis'te beş minare derdik burada beş ayı olmuş. 😂😂

Halil Özkan1 年前
Sakin olun lan @Yagiztayfur @NurettinAtik07

Sibel Toygar1 年前
Şu ayılar keşke erkekleri yesede kurtulsak onlardan hem çok açlar nolur sanki
