Loading video...
Video Failed to Load
Bitsin bi, çok rahatlayacaksın
183,612 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Mehmet Özdemir1 year ago
Bu espriyi 20 sene önce çizdim ben bobiler.örg 'de ama emeğine sağlık 😅

Kürşad Börüteçene1 year ago
Ama hocam daha ordünaryüs lük vardı...😂 Rahat yok.

sezai yılmaz1 year ago
Arada bi çift gözlük var..Haa bi de @mayrukcouture bunu beğenir..😈

Yiğit Can Yağız1 year ago
Şu an stajların bitsin rahatlayayım aşamasındayım. İnşaallah yakın zamanda level atlayarak diğer aşamalara geçmeye hak kazanırım.

Şevval ⁷1 year ago
@Lunasworldd sen bana güven

Dr.Merygülishere1 year ago
Yan dal mecburisi kaldırılsın ya 😂

hassas Wernicke1 year ago
Akçakale için de geçerli mi hocam?

Ra1d3R1 year ago
😂😂😂

Klasik1 year ago
Sıratta ve cehennemde kefen olsa daha iyi olurmuş

ay1 year ago
🤭

