Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
“Bittik biz beyler”
332,741 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Hiç bir zaman Galatasaraydan ayrılan bir topçu başka bir topçuya fenere git dememiştir. Öyle bir geçmiş yok.

Beter olun. 2010-11 de hakkınızla küme düşüp cezanızı çekmediğiniz için iş Allah'a kalmıştı. Şimdi hepsi burnunuzdan fitil fitil geliyor.

Futbolcuların fb ye tavrı 😁

Galatasaray'dan giden hangi futbolcu fenere git demiş örnek var mıdır?

Palavralara bak Galatasaray dan giden oyuncu fenere git diyomuş kslsldldlfkdkkf

Moralim bugün çok bozuktu, açtım X İ SANE,,,, ACUN , bide üstüne bu çıktı önüme, allaaaaa dünyanın en mutlu insanı benim,

Yalancıyı skmiyorlar ya Galatasaray’dan giden hangi topçu fenere git demiş aq. Aç sergenin hangi kulüpte oynamaktan daha mutluydun videosunu izle Galatasaray her zaman en güzel ortamı sunar topçusuna

@Selcukk08096278 @Aliimrandogru

Oyoyoyooyoy beni beniiii, Leroy Leroy seniiiii seniiiii İİİ🤣🤣🤣🤣
Похожие видео
Sensitive content
Makyaj Soğanı böyle yapıyorsa biz bittik demektir 😳
🄲🄴🄻🄰🄻 🄺
322,414 просмотров • 1 год назад
