Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Bize çok günah ettik...

40,360 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Brian O'conner
Brian O'conner1 год назад

gitmese gelmezdi

Фото профиля Weqiention
Weqiention1 год назад

şenol güneşe amarteyi neden aldırdın diye sorarlar ama giovanniye can keleşi marioyu neden aldırdın diye sormazlar yabancı hoca faktörü bu işte

Фото профиля Kadir Sarıkaya🇹🇷🇵🇹
Kadir Sarıkaya🇹🇷🇵🇹1 год назад

mevzuları erkenden öğrenip sametle feyyazı kovsaydı bu sezon şampiyonduk ama kelimin canı sağ olsun.

Фото профиля 𝐁𝐢𝐥𝐢𝐜𝐢𝐳𝐦
𝐁𝐢𝐥𝐢𝐜𝐢𝐳𝐦1 год назад

Ali abi bu adam benim babam

Фото профиля Feyyaz
Feyyaz1 год назад

Doğru Antep deplasmanında daha çok 8 li defansa dönerdik ah be….

Фото профиля zeyx⚡
zeyx⚡1 год назад

Amik niye surekli gecmis gitmis adamlara edit yapip duruyonuz ne alaka. Ne yapti ne vaat etti de uzerine bu kadar da etkilesim veriyonuz

Фото профиля Berk1903
Berk19031 год назад

Gio iyi hocaydı ama yönetim baya kötüydü

Фото профиля Uncle Iroh
Uncle Iroh1 год назад

Kanka bi daha şu polo yakalıyı paylaşmasan olur mu?beyin kanaması geçirecek gibi oluyorum

Фото профиля Tâlha
Tâlha1 год назад

Katılıyorum fakat primle vsayre İsrail maçı halledilmeliydi, hoca elbirliğiyle harcandı

Фото профиля RAFA 🇹🇷🦅#ÇareYücel
RAFA 🇹🇷🦅#ÇareYücel1 год назад

o değilde videoda hiç tükürmüyor aq şaşırdım

Похожие видео