Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bize çok günah ettik...
40,360 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

gitmese gelmezdi

şenol güneşe amarteyi neden aldırdın diye sorarlar ama giovanniye can keleşi marioyu neden aldırdın diye sormazlar yabancı hoca faktörü bu işte

mevzuları erkenden öğrenip sametle feyyazı kovsaydı bu sezon şampiyonduk ama kelimin canı sağ olsun.

Ali abi bu adam benim babam

Doğru Antep deplasmanında daha çok 8 li defansa dönerdik ah be….

Amik niye surekli gecmis gitmis adamlara edit yapip duruyonuz ne alaka. Ne yapti ne vaat etti de uzerine bu kadar da etkilesim veriyonuz

Gio iyi hocaydı ama yönetim baya kötüydü

Kanka bi daha şu polo yakalıyı paylaşmasan olur mu?beyin kanaması geçirecek gibi oluyorum

Katılıyorum fakat primle vsayre İsrail maçı halledilmeliydi, hoca elbirliğiyle harcandı

o değilde videoda hiç tükürmüyor aq şaşırdım


