Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
#BLEACH 2005 be like
10 Yorum

Himbo Frogmunist1 yıl önce
Asterisk is the best anime opening of all time, and I won't move from this position

Geeky1 yıl önce
Take me back

Shinya1 yıl önce
what a time bro i miss thoses

A Nitwit on ANITWT1 yıl önce
That intro is so loud lol

أصيل النخبوي💚🏆1 yıl önce
Nostalgia🥹

RobGWar1 yıl önce
Certified banger

Jack991 yıl önce
@BanToTheKai @TeeheeYolk Time to get a CRT on the go and we can do a bit eh Bleach n chill 😳

DRAVEN1 yıl önce
Absolute peak man

Dragon Khy🔜MFF1 yıl önce
War of the Worlds, Bleach, Iron Man What a time

Aquilea1 yıl önce
Increíble op
Benzer Videolar
0:57
Sensitive content
Nothing says romance like bleach and acetone.
★ di4bl4 ★
33,882 görüntüleme • 1 yıl önce

