Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Bobo, İnönü'de.
362,300 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

İlk formam Bobo formasıydı

Çok babasın Bobo

Hmm yıllık 2.5 isteyip Beşiktaş maksimum 1.8 M verebiliriz dediğinde Avrupa’da takım bulurum umuduyla yıllık 800 k euroya Brezilya’ya imza atan kazandığı tüm itibarı Beşiktaş’a borçlu olup ona rağmen açgözlülük yapan eski topçumuz mu gelmiş ? Çok romantiğiz bunlara karşı.

See How Much I made with a Bobcat 300 Helium Miner #hnt #BobCatMiner #crypto

Hocam Cuma günü akşama yazıyorum 11'e

Bobo çok babasın bobooo

Maaşına zam yapmadık diye gitmişti :))

Reis çık sen oyna immobile yerine

Şöyle olurduk

Bobo geldi oynadı gitti çocuklarıyla tekrar geldi Kazım abi hâla orda 😂
Ähnliche Videos
İnönü'de Fener'i "tokatlamak" bir geleneğimizdir. #BJKvFB 🧽
Haber Kartalı
749,050 Aufrufe • vor 1 Jahr
Bitime 3 hafta kala İnönü'de... Hagi böyle bir adamdı işte.
Semih Nişancı
440,737 Aufrufe • vor 1 Jahr
🔥 İnönü'de ışık şov eşliğinde "Ateşini Yolla Bana!" #BJKvKAS
Kartal Record
68,797 Aufrufe • vor 1 Jahr

