Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

362,300 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Alrs0319
Alrs0319vor 1 Jahr

İlk formam Bobo formasıydı

Profilbild von Furkan Ardıç
Furkan Ardıçvor 1 Jahr

Çok babasın Bobo

Profilbild von umut
umutvor 1 Jahr

Hmm yıllık 2.5 isteyip Beşiktaş maksimum 1.8 M verebiliriz dediğinde Avrupa’da takım bulurum umuduyla yıllık 800 k euroya Brezilya’ya imza atan kazandığı tüm itibarı Beşiktaş’a borçlu olup ona rağmen açgözlülük yapan eski topçumuz mu gelmiş ? Çok romantiğiz bunlara karşı.

Profilbild von UserInterface
UserInterfacevor 4 Jahren

See How Much I made with a Bobcat 300 Helium Miner #hnt #BobCatMiner #crypto

Profilbild von KanserJK1903
KanserJK1903vor 1 Jahr

Hocam Cuma günü akşama yazıyorum 11'e

Profilbild von Battal
Battalvor 1 Jahr

Bobo çok babasın bobooo

Profilbild von Cem Gündoğdu
Cem Gündoğduvor 1 Jahr

Maaşına zam yapmadık diye gitmişti :))

Profilbild von Lordbeşiktaş
Lordbeşiktaşvor 1 Jahr

Reis çık sen oyna immobile yerine

Profilbild von the burki
the burkivor 1 Jahr

Şöyle olurduk

Profilbild von Serra Kahyaoğlu🦅
Serra Kahyaoğlu🦅vor 1 Jahr

Bobo geldi oynadı gitti çocuklarıyla tekrar geldi Kazım abi hâla orda 😂

Ähnliche Videos