Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bobo, İnönü'de.
362,300 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Alrs03191 год назад
İlk formam Bobo formasıydı

Furkan Ardıç1 год назад
Çok babasın Bobo

umut1 год назад
Hmm yıllık 2.5 isteyip Beşiktaş maksimum 1.8 M verebiliriz dediğinde Avrupa’da takım bulurum umuduyla yıllık 800 k euroya Brezilya’ya imza atan kazandığı tüm itibarı Beşiktaş’a borçlu olup ona rağmen açgözlülük yapan eski topçumuz mu gelmiş ? Çok romantiğiz bunlara karşı.

UserInterface4 лет назад
See How Much I made with a Bobcat 300 Helium Miner #hnt #BobCatMiner #crypto

KanserJK19031 год назад
Hocam Cuma günü akşama yazıyorum 11'e

Battal1 год назад
Bobo çok babasın bobooo

Cem Gündoğdu1 год назад
Maaşına zam yapmadık diye gitmişti :))

Lordbeşiktaş1 год назад
Reis çık sen oyna immobile yerine

the burki1 год назад
Şöyle olurduk

Serra Kahyaoğlu🦅1 год назад
Bobo geldi oynadı gitti çocuklarıyla tekrar geldi Kazım abi hâla orda 😂

