Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

362,300 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Alrs0319 profil fotoğrafı
Alrs03191 yıl önce

İlk formam Bobo formasıydı

Furkan Ardıç profil fotoğrafı
Furkan Ardıç1 yıl önce

Çok babasın Bobo

umut profil fotoğrafı
umut1 yıl önce

Hmm yıllık 2.5 isteyip Beşiktaş maksimum 1.8 M verebiliriz dediğinde Avrupa’da takım bulurum umuduyla yıllık 800 k euroya Brezilya’ya imza atan kazandığı tüm itibarı Beşiktaş’a borçlu olup ona rağmen açgözlülük yapan eski topçumuz mu gelmiş ? Çok romantiğiz bunlara karşı.

UserInterface profil fotoğrafı
UserInterface4 yıl önce

See How Much I made with a Bobcat 300 Helium Miner #hnt #BobCatMiner #crypto

KanserJK1903 profil fotoğrafı
KanserJK19031 yıl önce

Hocam Cuma günü akşama yazıyorum 11'e

Battal profil fotoğrafı
Battal1 yıl önce

Bobo çok babasın bobooo

Cem Gündoğdu profil fotoğrafı
Cem Gündoğdu1 yıl önce

Maaşına zam yapmadık diye gitmişti :))

Lordbeşiktaş profil fotoğrafı
Lordbeşiktaş1 yıl önce

Reis çık sen oyna immobile yerine

the burki profil fotoğrafı
the burki1 yıl önce

Şöyle olurduk

Serra Kahyaoğlu🦅 profil fotoğrafı
Serra Kahyaoğlu🦅1 yıl önce

Bobo geldi oynadı gitti çocuklarıyla tekrar geldi Kazım abi hâla orda 😂

Benzer Videolar