Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Bobo, İnönü'de.
362,300 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Alrs03191 yıl önce
İlk formam Bobo formasıydı

Furkan Ardıç1 yıl önce
Çok babasın Bobo

umut1 yıl önce
Hmm yıllık 2.5 isteyip Beşiktaş maksimum 1.8 M verebiliriz dediğinde Avrupa’da takım bulurum umuduyla yıllık 800 k euroya Brezilya’ya imza atan kazandığı tüm itibarı Beşiktaş’a borçlu olup ona rağmen açgözlülük yapan eski topçumuz mu gelmiş ? Çok romantiğiz bunlara karşı.

UserInterface4 yıl önce
See How Much I made with a Bobcat 300 Helium Miner #hnt #BobCatMiner #crypto

KanserJK19031 yıl önce
Hocam Cuma günü akşama yazıyorum 11'e

Battal1 yıl önce
Bobo çok babasın bobooo

Cem Gündoğdu1 yıl önce
Maaşına zam yapmadık diye gitmişti :))

Lordbeşiktaş1 yıl önce
Reis çık sen oyna immobile yerine

the burki1 yıl önce
Şöyle olurduk

Serra Kahyaoğlu🦅1 yıl önce
Bobo geldi oynadı gitti çocuklarıyla tekrar geldi Kazım abi hâla orda 😂

