Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Bolu'da bir dinlenme tesisi.
6,538,979 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

sachaa🇫🇷1 yıl önce
Bu havada bile o çalışanlar geliyorsa artık hakikaten NPC olduklarını düşünecem

Erdem Temek1 yıl önce
Toprakların suya barajların suya ihtiyacı vardı gerçekten

TEVAZU 🦢1 yıl önce
Böyle havaların hastasıyız

Çağlar1 yıl önce
Titreye titreye çay sigara keyfi

Натхъо1 yıl önce
Burası yazın da böyledir. Dinlenme tesisi sonuçta.

Ç1 yıl önce
böyleydi cidden 10/10

MehMet eMir🍀1 yıl önce
Yav arkadaş İstanbul'a Sakarya'ya kar yağmazken bu Bolu'ya niye bu kadar kar yağıyor bunun ne özelliği var anlayamıyorum ben neden ne var bu Bolu'da

Coşkun GÜREL1 yıl önce
Ah ulan şimdi o tesisin soğuğunu yemek vardı. Dinlenme tesisi bildiğin kayak tesisi olmuş.

Sadece Ayşegül1 yıl önce
Zorunlu olmadıkça kar kış yolcuğundan nefret ederim insan güneşe denize doğaya ne bileyim kavuşmaya yola çıkar çileye değil ki 🙄

Hasan Altuntaş1 yıl önce
İyi ki Bolu'da yaşıyorum 🥰
