Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Boş yere...
Комментарии: 7

Nisa Akyol1 год назад
Abi sen şarkı söylemesen olur mu bir arkadaş cok üzülüyorda

sılaaaağğğğğ1 год назад
Susun bi ya gece gece (aglıyorum)

xecê1 год назад
Siz şarkı söylemeseniz olur mu ? Ben çok üzülüyorum da

.1 год назад
Ne yaşadın sen be reis

Beyza Nur Canpolat1 год назад
Napıyorsunuz sizz lannn!!!

𝓐𝓱𝓾 ˙⋆✮1 год назад
Boşşşş yere harbiden

Eda Kara1 год назад
Boş yere
