Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Boykot ve müzik ?
16,328 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

6 günde bir önerisi de dolaşıyordu. Mantıklı geldi. Sabit bir günde kalmıyor

do you like new music?

İnsanın başına her ne gelirse gelsin kendini daha iyi hissetmeye ihtiyacı vardır, bunun için çabalamaya hakkı da vardır. Nasıl ki bir müzisyen müziğini icra ederek kendi doluluğunu yok edebilecekse bir dinleyici de aynı doluluğu o müziği dinleyerek alt edebilir. Bu dayanışmadır, çabadır. Terörün ve şiddetin dayattığının aksine, bu basit bir ayağa kalkış biçmidir, bu insanlıktır. Özellikle böyle zamanlarda yazılanlar, çizilenler, bestelenenler, sahnede oynananlar, sineması çekilenler toplumun tarihine tarih katar. Bazen en minimal bir melodi bile bir ortamın ambiyansını, bir olayın gidişatını tamamıyla tersine çevirebilir. Müziğin gücüne inanmayan herkes güçsüzlük durumunda onu durdurmaya çalışacaktır, müziğin gücüne inanan herkes de her güçsüzlükte onun güç kaynaklığına sığınacaktır diye düşünüyorum ben.

onlar kapalı ekonomi modeli ile bu noktaya geldi,boykot günü muhalif sanatçılara yönelmeli,muhalif yerli markalardan alış yapılmalı.

Bu garibim müzisyen ve oyuncuların çektigi nedir yahu..her bişey oldugunda onlara oluyor olan ,hepimiz işimizde gücümüzdeyiz,kimse işini bırakmıyor..

😎🤘🏼

💯💯dizilerde çalışan emekçi arkadaşlarımız içinde aynen.

haklısınız #boykot yapalım derken baltamayalım ama bu devran devam ederse belki hiç yapamayacaklar bunu da düşünsek mi siz diyorsunuz ki daha yeni filizlenenen kesimleri değil gelişimini sağlamış olanlar için uygulayalım peki bu arkadaşlar bu etkinlikleri öğrenciller ile yapsa

Haklısınız, umarım bu söyledikleriniz dikkate alınır.

Nasıl tatlısın, düşüncelisin sen ☘️☘️💙

#Boykot sanata yakışmıyor çünki sanat sadece eğlence değil ancak Bazı durumlarda toplumsal dayanışma adına,Sanatçı desteği çok kıymetli ve insanlar arıyor Güçlü başkaldırı çabuk sonuç verir dayanmak lazım...👋🙏
