Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Boykota devam etmeliyiz.
132,682 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Mercedesi ver geriye Mercedesi

40 kişilik ekibinle hacca kimin parasıyla gittin ?

Halkın boykotu makarna çorba ile sınırlı. Ya Mercedes ve diğer araçları alanlar! Bir kanunla toplayın hepsini iade edin millet yiğit görsün

Sizin yüzünüzden gençlik İslama sıcak bakmıyor. Yazıklar olsun!

Mercedesi de iade et.

Acaba koluna taktıgı saat kac lira ?

Mercedes inden vazgeç o zaman

Audi billah!

Et yemekten gut olursun inşallah vergilerim haram olsun vicdanlı yahudi bey

Elbette devam etmeliyiz, lakin artık bu hususta makamlarcada “somut” adımlar atılmalıdır. Biz boykota devam ederken, devletin kontrolünde olan kooperatif marketlerin CocaCola, Pepsi, FritoLays, Unilever ve Mondelez gibi markalar satıyor olması kabul edilemez!


