正在加载视频...
视频加载失败
Boykotun faydaları
11 条评论

Bu tarafta emir almamıza gerek yok mu? En koptuğum yer 🤣🤣

DeFi’s momentum is just getting started. BTC staking is poised to become a $12B industry by 2025. Ethereum L2s are proving their profitability with skyrocketing gains. AI-powered tools are redefining the way trades are executed. The future belongs to those who stay ahead of the curve. What’s your top pick for the next big leap in DeFi?

Tüm akplileri espressolabı destek olmaya davet ediyorum. Bu ay her gün bi kendine bi hanıma kahve alsa 400 tl, 1 tatlı bölüşseler toplam 600 tl, 600 x 30 = 18.000 tl. 4.000 tlniz kalıyo la doya doya harcayın

Arkadaşlar sizin zekanızla baş etmek mümkün değil

Ulan nasıl denk geldi de takip ettim hiç bilmiyorum ama çok iyi geldin beee

Çok başarılı yine tebrikler 👏🏻👏🏻👏🏻

“Üstüne bir de fark ettik ki sadece biz bize kalmışız, aslında en başından beri istediğimiz başkalarıyla kaynaşmakmış, başkası kalmamışmışmış”

d&r kitaplarını okuyan akpliler: özgür başkanum bize bi saat vür gençlerimuz dinlensun

Kutlarım çok güzel.. 👏👏

Emir almadan nasıl hareket ediniyorsunuz ki dediğin yer ülkenin ne durumda olduğunu gösteriyor acı ama gerçek

Bakınız malum firmadan kredi çekerek kola alıp kanalizasyona döken adam(!)lar gibi yapmıyoruz. Gördünüz mü kahveyi yere döken, kitap alıp yırtan bı protestocu. Akıl var mantık var.
