正在加载视频...

视频加载失败

Böyle özel otopark mı olur?

41,834 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

Alpernatif 的头像
Alpernatif1 年前

Altta yorumlar var, binanın çıkma alanı diye. Olabilir, hukuken haklıdırlar belki de. Ama ben en çok şu dükkan önlerine kendilerince sandalye, biziklet, kuka vs. koyup da milletin yolunu gasp edenlere uyuz oluyorum!

Cma 的头像
Cma1 年前

Dün verdim 25₺ oraya özel miş.Yoksa diğerlerine vermiyorum kamusal alanda ücretli otopark olamaz .

Erkut Özyaşar 的头像
Erkut Özyaşar1 年前

Binanın çıkma alanı, kullanım hakkı bina sahibine aittir.

rafık_reis27 的头像
rafık_reis271 年前

Yemin ediyorum iki hafta önce bende gördüm çok şaşırdım Antep gündemine atacaktım işim çıktı sinirim geçti atmadım siz paylaştiniz helal olsun. Ne güzel memleket ben yaptım oldu misali ne soran var ne karışan 👏🏻

burhan 的头像
burhan1 年前

Ne özeli bildiğin gasp

Antep uşağı 的头像
Antep uşağı1 年前

Şeytanın bile aklına gelmez bu yöntem.

İbrahim 的头像
İbrahim1 年前

Değnekcilik!!

Cuma 的头像
Cuma1 年前

Aynı şeyi bende yaşadim, @FatmaSahin hanım efendi ne düşünüyor merak ediyorum.

Sercan 的头像
Sercan1 年前

Ülke kocaman bir lağıma döndü. Hiçbir kural, kanun, düzen yok.

Süleyman Temür 的头像
Süleyman Temür1 年前

Çok saçma

相关视频