正在加载视频...
视频加载失败
Böyle özel otopark mı olur?
10 条评论

Altta yorumlar var, binanın çıkma alanı diye. Olabilir, hukuken haklıdırlar belki de. Ama ben en çok şu dükkan önlerine kendilerince sandalye, biziklet, kuka vs. koyup da milletin yolunu gasp edenlere uyuz oluyorum!

Dün verdim 25₺ oraya özel miş.Yoksa diğerlerine vermiyorum kamusal alanda ücretli otopark olamaz .

Binanın çıkma alanı, kullanım hakkı bina sahibine aittir.

Yemin ediyorum iki hafta önce bende gördüm çok şaşırdım Antep gündemine atacaktım işim çıktı sinirim geçti atmadım siz paylaştiniz helal olsun. Ne güzel memleket ben yaptım oldu misali ne soran var ne karışan 👏🏻

Ne özeli bildiğin gasp

Şeytanın bile aklına gelmez bu yöntem.

Değnekcilik!!

Aynı şeyi bende yaşadim, @FatmaSahin hanım efendi ne düşünüyor merak ediyorum.

Ülke kocaman bir lağıma döndü. Hiçbir kural, kanun, düzen yok.

Çok saçma
