Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Böyle şampiyon yaptı.

143,845 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

Arda's profile picture
Arda1 year ago

Beşiktaşın bu sezon şampiyon olma nedenlerinden biri de o sezon seyircisiz oynanmasıydı yoksa Beşiktaşın o dönemki futbolcuları nsakala, welinton, mensah, ersin, gökhan töre gibi oyuncular baskıyı kaldıramazlardı.

Arşiv's profile picture
Arşiv1 year ago

İmza...

FORZAQUARESMA's profile picture
FORZAQUARESMA1 year ago

Olum tüylerim diken diken oldu mk

radikal pragmatik's profile picture
radikal pragmatik1 year ago

ben bir fenerbahçeliyim, son 20 senenin 10-11 harici en imkansız şampiyonluğuydu, sıfır şaibe ananızın ak sütü gibi helal bi şampiyonluk. fener o sene doğrandı, ama beşiktaş menemenle gökhan töreyle olabiliyorsa sen de bi zahmet o kadar yıldızla ol. tebrik ederim.

Yiğit Kemal's profile picture
Yiğit Kemal1 year ago

Ne sezondu ya sondan ikinci hafta hem bjk hem biz kaybetmiştik 42 hafta seyircisiz maçlar cigoladali bazda samatta falan hem 3 takımın yarıştığı hem en keyifli sezon benim izlediğim

mahmudi's profile picture
mahmudi1 year ago

Billong sezonu : hataysporun ligdeki her takımı öttürdüğü diouf ve boupendza (biri gol biri asist kralı) iki oyuncu barındıran bir takım ve ligde üst sıralara oynarken bir anda o zamanki formsuz beşiktaşa 7-0 kayberek averajla beşiktaşın şampiyon olmasını sağlayan billong

Arşiv's profile picture
Arşiv1 year ago

Beşiktaş - Hatayspor maçı öncesi 37. haftadayız. Beşiktaş Fenerbahçe ile şampiyonluk yarışı veriyor. Galatasaray ile arasında 6 puan fark var. Galatasaray haftalar önceden ittirilerek avrupa potasına sokulmaya çalışılıyor. Son 3 haftada Beşiktaş 3 maçınıda kaybedecek ki Galatasarayla şampiyonluk yarışına girsin. (Son 28 maçında 2 kez kaybeden Beşiktaş 3 maç üst üste kaybetmeli) Şampiyonluk yarışı verdiğimiz Fenerbahçe ile aradaki averaj farkı 12. Son 3 maçta en kötü 2 maçta 4 1 maçta 5 gol atmalı. Kısacası averajlık durum yok. Hatay maçından önceki formsuz Beşiktaş 28 maçta 2 kez kaybetmiş. Müthiş formda Hataysa son 11 maçında sadece 3 kez kazanabilmiş. Hatay'ın hocası son 3 yılda 7'de oynamayan Sivas maçını bugün 7 de oynatıp kendi oyuncularının sakatlığını umursamayacak derecede Beşiktaş kompleksi olan Ömer Erdoğan. Ha şunu da unutma. Eminin o sezonu izlemedin sen. Biz Galatasaray - Beşiktaş maçına şampiyonluk için çıktık. Fenerbahçeden alınan sonuca göre orda şampiyon olabiliyorduk. Sizin 25-30 kişilik kadrolarınızın yanında son 3 haftaya 11 oyuncuyla oynayıp 2 maç üst üste kaybettik. Bizi yenen karagümrüklü oyuncuların şampiyon olmuş gibi sevinmelerini ben unutmadım. Ama sizin gibi ağlamıyorum. O hafta üst üste kaybettik. Fenerbahçe kazansa şampiyon olacaktı. Denklemde yine siz yoksunuz. Anlayın artık. O sezon ittirilerek oraya getirildiler. Arsız köpek gibi şampiyonluk bekliyorlar.

Lynead's profile picture
Lynead1 year ago

tuyler diken diken ananskm

siyahbeyaz's profile picture
siyahbeyaz1 year ago

motivasyon inanç azim!

Related Videos