Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Brøndbyernes IF, 59 år 🇩🇰
33,200 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
9 Kommentare

Og tak for gaven som vel koster på den forkerte side af 200.000. Ingen over klubben….. bortset selvfølgelig fra Alpha 😬

3point burde ikke poste, og dermed promovere Brøndby-skadelig opførsel.

Ærgerligt hele stadion ikke var med på fødselsdags sangen

Hvorfor fremhæve de elementer der afbrød kampen - forholder @3pointdk sig overhovedet kritisk til fans der bryder loven og retningslinjerne for at opholde sig på stadion?

Flot ser det ud 🇩🇰

Og det var pisse fedt😍

Smukt. Tillykke min gamle følgesvend 🇩🇰

Min søns kommentar. “Der er godt nok gang i løjerne der over hva’ far” Og det måtte jeg jo give ham ret i. 😅💛💙

Danmarks mest larmende udebane afsnit på hjemmebane 🤩👏🏻😳🤦♂️🟡🔵
Ähnliche Videos
FC København away at Brøndby IF this afternoon 🔥🇩🇰
𝐂𝐚𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐔𝐥𝐭𝐫𝐚 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥
77,234 Aufrufe • vor 3 Jahren



