Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Brand apa ni? Boikot?!!!

5,467,706 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von AL
ALvor 2 Jahren

macam ni lah orang kita. orang viral sebab isu negative diagungkan sampai macam ni. tak pelik dah. dah jadi macam satu perkara yang wajib. viral benda bodoh > jadikan lebih famous > dapat kerja

Profilbild von Zulaika🔺
Zulaika🔺vor 2 Jahren

Kalau kat Korea, mana mana retis/model/influenza yg ada scandal terus kena boikot weyh😭 Kat Malaysia ni lagi di agung agung kan😭😭 YA ALLAH KESIAN FIRST WIFE DIA🥹 AHHHH GILA BABIHHHHH

Profilbild von Pnnfam
Pnnfamvor 2 Jahren

Speechless. Owner bisnes mmg ada yg suka tunggang nama2 yg tgh viral. Tapi tak sanggup la yg ada kontroversi. Kononnya bad Marketing is a good Marketing

Profilbild von cujie
cujievor 2 Jahren

@AslannAs Wtf dia amek 1st wife jadi model jugak untuk koleksi baju yang samaaa!!

Profilbild von nuuuunadh
nuuuunadhvor 2 Jahren

jalang + sundal = babi

Profilbild von yasmin
yasminvor 2 Jahren

To jelita wardrobe, buat mcm ni rasa dah bagus sangat ke? Lagi nampak keji dan bodoh ya, mula2 amik 1st wife as model, and now? Dua ketul penyangak ni? Dahlah jenama aku tak pernah dengar, nak viral sangat guna cara bodoh promote dua ekor ni, sensitif sia benda2 mcm ni

Profilbild von 🥣
🥣vor 2 Jahren

Sumpah riak muka si marissa dlm video ni nampak bitchy gila sial. Boleh nampak muka rampas husb org

Profilbild von 👑 SonesLoveSoshi 💗
👑 SonesLoveSoshi 💗vor 2 Jahren

Tak faham, ambik orang yang problematik jadi model lepas tu dia jadi famous

Profilbild von Ramli Sirap
Ramli Sirapvor 2 Jahren

Member aku ada telinga mcm tu gf dia pon lawa. Aku rasa perempuan suka telinga mcm tu

Profilbild von knh
knhvor 2 Jahren

Hmmm

Ähnliche Videos

Tebak brand hp apa ini?
0:24

Sensitive content

Tebak brand hp apa ini?

sosmed keras

334,866 Aufrufe • vor 2 Jahren