Loading video...
Video Failed to Load
: Bring back this vintage style baju melayu!! Enough with altered version slim fit or worst the baju melayu with crop top🤚🏼
10 Comments

Like serious question, kalau tengok cutting baju dia ni, it just like cutting oversize size shirt kan, the drip on shoulder sume,… n why if tshirt, most of us prefer oversized shirt tapi bila baju melayu, nak fit2 badan? Xpaham aku (soalan ni kat aku la) now baru reasised

Lagi satu, material kain tu main peranan actually. Aku rasa dia punya kain cotton (mcm baju kurung) bukan mcm baju melayu berpesak normal yang guna lain licin berkilat satinla, matte satin apa ke nama jenis kain pon aku xtau la. Actually simple is Classic and elegant teruk dah

Ok done palatau sembang pasal fashiun. Berkat berkawan dengan @hattadolmatHDC kekdahnya. LOL

Sembang psl kain, yg aku tau 2 jenis kain je aku kenal. Kain cantik n kain tak catik. Tu je. Kalau cantik aku beli, tak cantik dipegang, aku xbeli. Ni sembang kain baju melayu lah 😓

Badan mcam ni bgi selimut legend pun cantik dia pakai hahaha

Only works for guy who handsome, buff, tanned, thick eyebrows 😁🥹

Pagi tadi baru tengok dokumentari : Baju Melayu di TV1. Baju Melayu yang ori mesti ada pasak dan kekek. Dulu Baju Melayu dipanggil Baju Kurung. Lepas tu aku dah lupa bahahaha

Tp dia pakai crop top pun helok rasanya.lah.

@zua_al_azmi Eh mcm silap topic ni, fokus kat baju tu bukan kat tuan badan tu n imagine dia pakai less baju melayu. Biasaaaaa ni 🤧😡🥵🥵

I think only old johorean wears that type of seluar baju melayu. Sgt2 rare!
Related Videos
Sensitive content
Enough with this shit...bring back my favorite duo 😭
ari
60,314 views • 4 months ago
