正在加载视频...
视频加载失败
📍 Brüksel’deyiz. #UECL #USGvFB
10 条评论

Losgar Hool2 年前
konferansı istiyoruz he aston villalılara çok artistlik yaptık aman..

yes context2 年前
NOLUR KAZAN

Nesquik2 年前
Almadan gelmeyin 😇

lewisbahce2 年前
Kupayı alalim cocuklar..

Dert Bahçe2 年前
Galibiyet ile evimize geri dönün 💛💙

Çubuklu Ruhu 19072 年前
GALİBİYET İLE DÖNELİM 💛💙

Betül Buz💛💙⭐⭐⭐⭐⭐2 年前
A💛 Ş 💙 K ✌️💪

Saracoğlu Haber2 年前
👇

The Taraftar2 年前
AYAĞINIZA TAŞ DEĞMESİN KAZANIP GELİN İNŞALLAH 💛💙

FB Sports2 年前
GO FOR VICTORY !! 💛💙

