Loading video...
Video Failed to Load
Bu da Jon Snow.
10 Comments

Tır Osman1 year ago
Yanlış editi atmışsın koçum

Batuhan Zor1 year ago
abimin adi yeter lakaplara gerek yok oz ve kaliteli

Solar Heavy1 year ago
I promise you'll like this song

Atasırp1 year ago
Gelmiş geçmiş en iyi dizinin boka sardığı zamanlar

Hasan Zarif1 year ago
Bu da Jon Snow, kral adamdır

Cigdem Sakalli1 year ago
Danny üzgünüm aşkım karşında oturdugun tahtın gerçek ve tek varisi duruyo

Dış Minnak 🫧1 year ago
Finali aklıma geldikçe asabım bozuluyor leş gibi bir finaldi nedeeeeğğnnn

Erdinç İNANÇ1 year ago
Ulan tam ordayım he 😆

Umut ❤🩹1 year ago
"...He is king in the north" diye devam ediyordu ama olsun.

Arzu Kızıldağ1 year ago
Hain kadının emeğini hiç etti ailesine krallık hediye etti o cüce yüzünden sevdiği kadını kalbinden bıçakladı hain

