Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bu da Jon Snow.
Комментарии: 10

Tır Osman1 год назад
Yanlış editi atmışsın koçum

Batuhan Zor1 год назад
abimin adi yeter lakaplara gerek yok oz ve kaliteli

Solar Heavy1 год назад
I promise you'll like this song

Atasırp1 год назад
Gelmiş geçmiş en iyi dizinin boka sardığı zamanlar

Hasan Zarif1 год назад
Bu da Jon Snow, kral adamdır

Cigdem Sakalli1 год назад
Danny üzgünüm aşkım karşında oturdugun tahtın gerçek ve tek varisi duruyo

Dış Minnak 🫧1 год назад
Finali aklıma geldikçe asabım bozuluyor leş gibi bir finaldi nedeeeeğğnnn

Erdinç İNANÇ1 год назад
Ulan tam ordayım he 😆

Umut ❤🩹1 год назад
"...He is king in the north" diye devam ediyordu ama olsun.

Arzu Kızıldağ1 год назад
Hain kadının emeğini hiç etti ailesine krallık hediye etti o cüce yüzünden sevdiği kadını kalbinden bıçakladı hain

