Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Bu işin tadı kaçtı

652,668 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Av. Feyyaz Mert Kurt's profile picture
Av. Feyyaz Mert Kurt1 year ago

Tadının kötü olacağını düşünmüyorum bu arada. Özellikle şunun midyeli şeklinin. Kokoreçe de mideyeye de limon sıkıyoruz sonuçta. Bu yemek terörü değil

Parya's profile picture
Parya1 year ago

hayvan gibi iyi fikir bu arada

MuratSD's profile picture
MuratSD1 year ago

Kokoreçli dubai çikolatası loading: %50

Şah'İN GÖZÜ's profile picture
Şah'İN GÖZÜ1 year ago

YABANCI YAPINCA FÜZYON DİYOSUNUZ DA ADAM YAPINCA NEDEN TADI KAÇIYOR:)

Mustafa Doğan's profile picture
Mustafa Doğan1 year ago

Sonu yok mu bu ızdırabın.

BURAK MUTLU's profile picture
BURAK MUTLU1 year ago

Midenize sokayım sizin

Muhtar Kurt's profile picture
Muhtar Kurt1 year ago

Ben de pastırmalı tost denemiştim...

SEYRAN's profile picture
SEYRAN1 year ago

Yetenek yarışmasında sanıyor

barabba's profile picture
barabba1 year ago

Hassiktir ordan. Limon kabugunun aciligindan yenmez o. Tadı geçmiştir.

Ofkeli's profile picture
Ofkeli1 year ago

Reis nargile lülesi yapıyor

Related Videos