Loading video...
Video Failed to Load
Bu işin tadı kaçtı
652,668 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Av. Feyyaz Mert Kurt1 year ago
Tadının kötü olacağını düşünmüyorum bu arada. Özellikle şunun midyeli şeklinin. Kokoreçe de mideyeye de limon sıkıyoruz sonuçta. Bu yemek terörü değil

Parya1 year ago
hayvan gibi iyi fikir bu arada

MuratSD1 year ago
Kokoreçli dubai çikolatası loading: %50

Şah'İN GÖZÜ1 year ago
YABANCI YAPINCA FÜZYON DİYOSUNUZ DA ADAM YAPINCA NEDEN TADI KAÇIYOR:)

Mustafa Doğan1 year ago
Sonu yok mu bu ızdırabın.

BURAK MUTLU1 year ago
Midenize sokayım sizin

Muhtar Kurt1 year ago
Ben de pastırmalı tost denemiştim...

SEYRAN1 year ago
Yetenek yarışmasında sanıyor

barabba1 year ago
Hassiktir ordan. Limon kabugunun aciligindan yenmez o. Tadı geçmiştir.

Ofkeli1 year ago
Reis nargile lülesi yapıyor

