Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

36,405 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

LionK's profile picture
LionK2 years ago

Ülkemin heryerine müh- mim fakülteleri yapıp bu meslekleri değersizleştirdiler bitirdiler …

Kadir kaya's profile picture
Kadir kaya2 years ago

İşçinin mühendisten çok kazandığı gerçeği.

Muhammet Ersoy💙💜's profile picture
Muhammet Ersoy💙💜2 years ago

Şantiyede saha mühendisi 30 bin alıyor kalıpçı 60-80 bin arası

Mert 🇹🇷🇧🇬's profile picture
Mert 🇹🇷🇧🇬2 years ago

Lise zamanı alçı, boyacılık yapmıştım bu iş hep böyleydi. Aldığım para günlük bir çeyrek altın ediyordu. Okul merakına geleceğimi bitirdim.

Emeklimühendis's profile picture
Emeklimühendis2 years ago

Artık kimse yevmiyeyle duvar ördürmüyor,keşke öyle olsa.m2 fiyatlı götürü yalapşap zamanla yarışılarak olunca sonucu malum.Oysa betona ve donatıya gösterilen önem BA yapılarda dolgu duvarlara da gösterilmeli.Elimde istatistik yok ama depremde duvar kaynaklı ölümler de çok fazla.

Harun Deveci's profile picture
Harun Deveci2 years ago

5, 10 sene sonra fıtık olursa inşaat işçisine hak verecektir. İnşaat işçiliği ağır ve yıpratıcıdır sürekli yapılacak meslekler değildir.

Ata Yaman's profile picture
Ata Yaman2 years ago

Piyasa gerçeği, mühendislik fakültelerine giriş sınırlaması getirilmeli.

İLKER's profile picture
İLKER2 years ago

😂😂😂

Kaan Güner Ulusoy's profile picture
Kaan Güner Ulusoy2 years ago

Kır kalemi kes cezamı ... bir işçinin mühendisten daha fazla kazandığı yerde çalışmam ...

Furkan Aykaç's profile picture
Furkan Aykaç2 years ago

İnşaatın fiziki işinide biz yapacaksak o zaman boşuna okumuşuz demektir.

Related Videos