Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Bu nedir arkadaş? Şoföre ne oluyor😳

73,140 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

MRS. ÇAKIR🦥's profile picture
MRS. ÇAKIR🦥1 year ago

Kimse şoför adamla ilgilenmemiş ilk başta bi üzdü.

Dut Yemiş Bülbül's profile picture
Dut Yemiş Bülbül1 year ago

Epilepsi ya da nörolojik bir rahatsızlık sanırım, öyle bir hastalığı varsa nasıl şoförlük yapabiliyor ki, hem kendi hayatı hem yolcuların hayatı tehlikede. 😳

enfas's profile picture
enfas1 year ago

Epileptik bir durum sanırım

Handoş's profile picture
Handoş1 year ago

Epilepsi nöbeti . Nasil otobus şofötu olmuş çokuzuldim

Fatoş's profile picture
Fatoş1 year ago

Nöbet geçiriyor gibi.epilepsi hastası olabilir

Neda's profile picture
Neda1 year ago

Muhtemelen sara nöbeti..

ozlmbyrm's profile picture
ozlmbyrm1 year ago

Epilepsi nöbeti geçiriyor :( abimden biliyorum

Canan's profile picture
Canan1 year ago

Epiletik bir durum ama bu sadece epilepsi hastalarında görünmez. Bazen kullanılan bir ilacın tepkimesi ile de görülebiliyor. Bildiğim kadarıyla sağlık raporu olmadan bu işe başlanmıyor. Ani gelişen bir durum olmalı. Şoför ve yolculara geçmiş olsun

Nese Yavuz's profile picture
Nese Yavuz1 year ago

Epilepsi nöbeti geçiyor yazık Allah'ım şifa versin

Related Videos