Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
bu sahneyi aşamıyorum..
502,868 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

ARKA FONDA CALAN SARKİ?????? NE ALAKA 2 yasindaki yegenim raki sofrasi kur diyor su an

bu sahneyi her izlediğimde ben:

Batmandan giderken ben ve sen @prefabrikdusler

Daha sonrasında boo’nun kapıyı böö diyerek açması fakat karşısında sadece giysilerle kala kalması :(( Aşamadık ☹️

ben de ne zaman birisini kaybedecek olsam böyle hissediyorum ya küçük kiz gibi öyle kalakaliyorum mal gibi bakıyorum arkasindan

Kedi bazen gitmek zorunda kalır. Pixar teorisi burada başlar. En önemli animasyon filmidir herkes mutlaka izlemeli 👍🏻

Bazı yokuşlar aşılmıyor🥀

çocukken bu sahneleri bu kadar duygulu izlemezdik veya tam olarak anlayamazdık

evet anne oğlun 2 haftaya 21 olacak ve bu videoya ağladı

@atayyatakan burası soğuk lannnnn
