Loading video...
Video Failed to Load
Bu sinir ne
85,839 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Kız orada benim için eğlenin dediği için lincleniyor şaka gibi bu adamın Merve Aydın ile derdi ne kırmızı takımdan geldi diye mi bu sinir

Ne var bunda insan mesela der yerime öp yerime selam söyle gibi

Acun bir laf söylese kendine gelir patronum patronum diye hazır ola geçiyor

@fnr5665 😂😂

Hemdem Murat bide diyoki mavi takımın senin analizlerine ihtiyacı yok keşke kırmızı takımda kalsaydın ben hiç memnun değilim senin mavi takıma gelmenden diyo murat bey sen mavi takımın amigosumusun sanane mavi takımdan sen orda yarışmacıların performansını değerlendireceksin dimi

Bunun Merve Nefreti Nerden Geliyor Merve Buna Birşey mi Dedi ?

Survivordan nefret sebebi bu adam, patronu ses çıkarmadıkça iyice saçmalıyor.

Bir yarışmacına kin ve nefret kusuluyor susuyor musun @acunilicali NEREDE HAK VE ADALETİNİZ

Murat Özarı bu aralar regl galiba her şeye bir sinir bir afra bi tafra noluyor bi sakin yav sanki ana bacı düz gitmiş kız altı üstü benim için de eğlenin demiş.

😂😂😂
Related Videos
Sensitive content
Bi de bayıl istiyorsan Adem. Ayrıca bu ne sinir bu ne öfke? Bu adamda yarışma başladığı ilk günden beri ne susma kontrolü ne de öfke kontrolü yok. Acil elensin lütfen. #Survivor2025
meva🛡
53,091 views • 1 year ago
