Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bu suç başkanda, sizlerde değil.
163,450 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Pandemi zamanı illegal seyirci alırken, Tuzlaspor ilk 11'i değiştirilirken başkan kraldı. Balotelliler, Belhandalar, Onyekurular havada uçuşurken başkan kraldı.... Nooldu

Ulan eşşekler Tuzlaspor ve Giresunspor ile el ele verip şikeyle çıktığınız ligden ağlaya ağlaya gidiyorsunuz. Sokağa çıkma yasağı varken stada taraftar soktunuz. Bunlar daha iyi günleriniz YOK OLUP GİDECEKSİNİZ.

gravillonun bakışlara bak çok üzücü çok

tuzlaspor lazım ligde kalmanız için federasyona başvurun geri kalan maçları tuzlayla oynayın 😅

eşşoğlu eşşekler şikeyle çıktığınız ligden böyle düşersiniz işte beter olun inşallah

Üzülüyoruz valla Demirsporun durumuna en yakın zamanda düzelmeniz dileğiyle 🙏💚💙

Semih bu durumun aynısını bizde yaşadı ve tecrübeli yalnız ilk fırsatta parayı bulduğu an kaçar gider ;)

Çocuklar çaresiz, ne yapsınlar

Ulan hem kendimize üzülüyorum hem size bu günler de geçer 💚🤍💙

Sehir takimlari yok oluyor batiyor ve hersey bile isteye oluyor bütün adanalilar eskisehirliler bursalilar klüplerin gercek sahibir takimlarina sahip cikmalilar yoksa sonlari felaket esnaflarin cikari klüp yöneticilerinkinden daha önemli sehrinize sahip cikin.
