Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Bu video beni çok mutlu etti 🥹🥹
10 Yorum

40 kisilik siniftaki Tek besiktasli olan biz

you might like this

eskiden sınıfta tek beşiktaşklı olduğum aklıma geldi

@Besiktas @bulentuslu1903 çocukları İstanbul’a getirin de bir Beşiktaş müzesi gezdirin

En büyük hayalim: Beşiktaşlı öğrencilerle dolu bir sınıfın öğretmeni olmak ☺️🙏

Böyle öğretmenlere can feda. En büyük Beşiktaş

@Black__Eagle_03 Balıkesirliyim bir gün bu okulu ziyaret edeceğim . En büyük Beşiktaş 🦅

Sınıfta tek beşiktaşlı olarak geçti yıllar sevinmek için sevmedik biz o duruşu sevdik bütün yamyamlara karşı duruşu sevdik Beşiktaş demek isyan demek Beşiktaş demek haksızlığa başkaldırmak demek biz bu yüzden sevdik Beşiktaş’ımızı anlayamaz kimse bu aşkı

Amk bizim sınıfta 2 beşiktaşlı vardı biri ben bir tanede roman çocuk

immobilenin neyini beğendin amk
Benzer Videolar
Şaka mı bu gerçekten oluyor muuuu?🥹 Ozan adına çok mutlu oldum
kübra 🪁
638,600 görüntüleme • 6 ay önce
