Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
bu video >>>>
10 Kommentare

Merve Boluğurvor 2 Jahren
@aygibisen Erkekler hep üzer..

villevor 2 Jahren
@aygibisen Serenayın üzgün rolüne büründüğü sahneler bana çok fena geçiyor ya bütün editlerde aynı şeyi hissediyorum

Sema Şahinvor 2 Jahren
@aygibisen Yaşandı.

Anıl Doğanvor 2 Jahren
@aygibisen çok kötü hissettiriyor

Alaravor 2 Jahren
@aygibisen bazen gitmek gerekir

Simvor 2 Jahren
@aygibisen cidden bu video >>>>

Realist Akılvor 2 Jahren
@aygibisen çok kötü yaaaa

Beyza Nurvor 2 Jahren
@aygibisen bu bölüm genel olarak <<<

Mrs.Bedesten🦩vor 2 Jahren
@aygibisen En beğendiğim oyuncu Çağatay. Her karakteri mükemmel taşıyor

Dilekvor 2 Jahren
@aygibisen Bazı iğrenç insanlar bir ilişkinin bitebilmesi için böyle iğrenç kelimeler sarf edebiliyor
