Loading video...
Video Failed to Load
bu video >>>>
10 Comments

Merve Boluğur2 years ago
@aygibisen Erkekler hep üzer..

ville2 years ago
@aygibisen Serenayın üzgün rolüne büründüğü sahneler bana çok fena geçiyor ya bütün editlerde aynı şeyi hissediyorum

Sema Şahin2 years ago
@aygibisen Yaşandı.

Anıl Doğan2 years ago
@aygibisen çok kötü hissettiriyor

Alara2 years ago
@aygibisen bazen gitmek gerekir

Sim2 years ago
@aygibisen cidden bu video >>>>

Realist Akıl2 years ago
@aygibisen çok kötü yaaaa

Beyza Nur2 years ago
@aygibisen bu bölüm genel olarak <<<

Mrs.Bedesten🦩2 years ago
@aygibisen En beğendiğim oyuncu Çağatay. Her karakteri mükemmel taşıyor

Dilek2 years ago
@aygibisen Bazı iğrenç insanlar bir ilişkinin bitebilmesi için böyle iğrenç kelimeler sarf edebiliyor
Related Videos
Bu şarkıyı hatırlayanlar >>>>>>>
nerde o eski şarkılar
109,930 views • 1 year ago
