Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
bu video >>>>
Комментарии: 10

Merve Boluğur2 лет назад
@aygibisen Erkekler hep üzer..

ville2 лет назад
@aygibisen Serenayın üzgün rolüne büründüğü sahneler bana çok fena geçiyor ya bütün editlerde aynı şeyi hissediyorum

Sema Şahin2 лет назад
@aygibisen Yaşandı.

Anıl Doğan2 лет назад
@aygibisen çok kötü hissettiriyor

Alara2 лет назад
@aygibisen bazen gitmek gerekir

Sim2 лет назад
@aygibisen cidden bu video >>>>

Realist Akıl2 лет назад
@aygibisen çok kötü yaaaa

Beyza Nur2 лет назад
@aygibisen bu bölüm genel olarak <<<

Mrs.Bedesten🦩2 лет назад
@aygibisen En beğendiğim oyuncu Çağatay. Her karakteri mükemmel taşıyor

Dilek2 лет назад
@aygibisen Bazı iğrenç insanlar bir ilişkinin bitebilmesi için böyle iğrenç kelimeler sarf edebiliyor
