Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
bu video >>>>
10 Yorum

Merve Boluğur2 yıl önce
@aygibisen Erkekler hep üzer..

ville2 yıl önce
@aygibisen Serenayın üzgün rolüne büründüğü sahneler bana çok fena geçiyor ya bütün editlerde aynı şeyi hissediyorum

Sema Şahin2 yıl önce
@aygibisen Yaşandı.

Anıl Doğan2 yıl önce
@aygibisen çok kötü hissettiriyor

Alara2 yıl önce
@aygibisen bazen gitmek gerekir

Sim2 yıl önce
@aygibisen cidden bu video >>>>

Realist Akıl2 yıl önce
@aygibisen çok kötü yaaaa

Beyza Nur2 yıl önce
@aygibisen bu bölüm genel olarak <<<

Mrs.Bedesten🦩2 yıl önce
@aygibisen En beğendiğim oyuncu Çağatay. Her karakteri mükemmel taşıyor

Dilek2 yıl önce
@aygibisen Bazı iğrenç insanlar bir ilişkinin bitebilmesi için böyle iğrenç kelimeler sarf edebiliyor
