Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Bugün Antep trafiğinden iki görüntü var.

71,758 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Kubilay
Kubilay1 год назад

Maşallah güzide şehrimizin her tarafında bolca oç yetişiyor

Фото профиля FURKAN DAĞLI
FURKAN DAĞLI1 год назад

dün hafta beş gün boyunca Maraş’ta, bir eğitime katıldım. Maraş bizden 30/45 dk mesafe de bir komşu şehir, lakin trafiği o kadar güzel ve saygılı ki. Döner kavşaklarda dahi araçlar, kavşak içinde ki araç önceliğine göre geçiyorlar. Antep trafiği çok ama çok tehlikeli. Yazık bu memleketin insanlarına..

Фото профиля Eda Özdemir
Eda Özdemir1 год назад

Ben şunu farkettim Antep’te herkes trafiğe çıktığında yol boşalsın ve sadece ait olsun istiyor. Şaka yapmıyorum, trafiğin akışına uymak değilde trafik bana uysun düşünecesi. Dışardan gelenler çok kötü ve saygısız buluyor burayı.

Фото профиля Hür Türk
Hür Türk1 год назад

Medeniyetin terk ettiği şehir. Ahırantep.

Фото профиля humanae_conscientiae
humanae_conscientiae1 год назад

Şimdi bunların ehliyetine el konulacak mı? @GaziantepTrafi1 @gantepvaliligi @EmniyetGM @gazianteppolis

Фото профиля NcoMim 🇹🇷
NcoMim 🇹🇷1 год назад

Eşşeğe binemeyecek adamlara ehliyet verip 1.5 -2 tonluk arabaları verirsen böyle olur. Dünün davar çobanına ne şerit ne sinyal ne kuralı anlatacaksın? Her geçen gün ilerleyeceğine gerileyen medeniyetten yoksun sığır sürüsü. Toplum yaşamının evrimine ulaşılamadı ulaşılamayacak.

Фото профиля Meryem Doğru
Meryem Doğru1 год назад

Peki ya “sağa dönüş serbest, kontrollü geçiş yapılabilir” anlamına gelen yanıp sönen kırmızı ışığa rağmen davarların sağa dönüşü kapatmasına ne demeli? 5 yıl önce ayrılırken yere göğe sığdıramadığım Gaziantep bu değildi.

Фото профиля Türk Filozof
Türk Filozof1 год назад

Zenginliği bilmiyoruz,gerçek zenginlik kültür ve saygıdır.

Фото профиля Sinirsiz Takip
Sinirsiz Takip1 год назад

Cahil antep

Фото профиля Temir Tegin
Temir Tegin1 год назад

Rezil bir şehir oldu Antep

Похожие видео