Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Bugün Antep trafiğinden iki görüntü var.
71,758 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Maşallah güzide şehrimizin her tarafında bolca oç yetişiyor

dün hafta beş gün boyunca Maraş’ta, bir eğitime katıldım. Maraş bizden 30/45 dk mesafe de bir komşu şehir, lakin trafiği o kadar güzel ve saygılı ki. Döner kavşaklarda dahi araçlar, kavşak içinde ki araç önceliğine göre geçiyorlar. Antep trafiği çok ama çok tehlikeli. Yazık bu memleketin insanlarına..

Ben şunu farkettim Antep’te herkes trafiğe çıktığında yol boşalsın ve sadece ait olsun istiyor. Şaka yapmıyorum, trafiğin akışına uymak değilde trafik bana uysun düşünecesi. Dışardan gelenler çok kötü ve saygısız buluyor burayı.

Medeniyetin terk ettiği şehir. Ahırantep.

Şimdi bunların ehliyetine el konulacak mı? @GaziantepTrafi1 @gantepvaliligi @EmniyetGM @gazianteppolis

Eşşeğe binemeyecek adamlara ehliyet verip 1.5 -2 tonluk arabaları verirsen böyle olur. Dünün davar çobanına ne şerit ne sinyal ne kuralı anlatacaksın? Her geçen gün ilerleyeceğine gerileyen medeniyetten yoksun sığır sürüsü. Toplum yaşamının evrimine ulaşılamadı ulaşılamayacak.

Peki ya “sağa dönüş serbest, kontrollü geçiş yapılabilir” anlamına gelen yanıp sönen kırmızı ışığa rağmen davarların sağa dönüşü kapatmasına ne demeli? 5 yıl önce ayrılırken yere göğe sığdıramadığım Gaziantep bu değildi.

Zenginliği bilmiyoruz,gerçek zenginlik kültür ve saygıdır.

Cahil antep

Rezil bir şehir oldu Antep
