Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Buna inanan var mı ?
21,460 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Hocaefendi ileride imzasını taklit edeceklerin köşeli F yapacaklarını hissetmiş demek ki. Taklit edenler de ne hikmetse “durun şu orijinaline bakıp benzetelim” dememişler, köşeli F yapmışlar. Sırlar dünyası 2025.

Ben inanıyorum, hatta daha da ilginç olanı gerçekten bu imza taklit edilmiş. Hatta name bile yazılmış. Başka sorunuz?

Have you heard this artist yet?

Ben inaniyorum Fuat Abi. Sizce burda tuhaf olan ne?

İnanmıyoruz tabi ki hatta komik Mahkeme sonucunu tanımayacaklarının ilanı. Üstelik biri onun yerine atıyorsa eskisine bakar atar kafasından yapmaz Örneği önünde olur ona benzer atmaya çalışır

Soru yanlış size inanan varmı? Kendi tayfanız hariç.

Inanmamak icin sebep var mi? Butun imzalarinda yuvarlak ve kucuk f harfi kullanan biri, neden koseli F harfi atsin? Eger gercek imzasini atamayacak kadar bilinci yerinde degilse, vasiyet de gecerli olmaz zaten. Onyargili bakmayan herkes buradaki anormalligi gorur.

Cok ozur dilerim ama artik isin bokunu cikardiniz. Bunca seyden sonra artik size inanan varmi onu sorgulamak lazim. Yazmayalim birileri ortaligi karistirmaya calisiyor onlari beslemeyelim diyoruz ama yeter vallahi yeter billahi yeter

Abi ne kadar igreti davraniyorsunuz farkinda misiniz. Bu tavriniz neye yarayabilir. Böyle yazacaginiza sussaniz inanin istediginiz seye daha cabuk ve hizli ulasabilirsiniz. Böyle tuhaf argümanlara basvurunca inanin cok komik görünüyor. Bizim meslegimizde böyle seyler yok mu yani.

Neden yalan söylesin ?

Fuat abi neden sen sürekli bir tarafı savunma pozisyounudasin?
