Bunu hatırlayan var mı?
65,944 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

nazdrovya1 年前
hala gece kluplerinde insanları coşturur çikolata renkli jamaikalı

Solar Heavy1 年前
hey have you heard anything like this before

Ben VERO 🇹🇷1 年前
Evet 😊

STAJYER ANKA1 年前
Olma mı,o zamanlar “disko”larda “çaylar”da olmazsa olmazdı..

Derya Savcı1 年前
Aaa kafamda çalıyor her daim😅

Gülçin Evirgen1 年前
☝️

MYDOGDU1 年前
bu sarkida tek hatirladigim sey, studyoda olanlarin mal gibi oturmasiydi... 😉🤭

ertuğrul girgin1 年前
Ne güzel günlerdi.

YAVUZ 🇱🇹 LİTHUANİA ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ1 年前
Unutanlar utansin 😃😃

TEJARMART1 年前
Vay anasını, yıllarca erkek sesi zannederek dinlemişim

Modu Chanyu 🇹🇷🇧🇪🇦🇿1 年前
Pump up the jam. Bizimkilerin anlattigina göre bu sarki çalarken tv masasina tutanarak kafa sallayarak oynarmisim 😊
