Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

897,357 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von bazinga
bazingavor 3 Jahren

teyzeme bak 6lı masadan daha etkin savaşıyor, maşallah.

Profilbild von 🇹🇷YARDOÇENT🇹🇷
🇹🇷YARDOÇENT🇹🇷vor 3 Jahren

Hâlâ etrafında makarnacı dolu. Bu milletten ümidimi keseli çok oldu. 1835 TL alıyorum diyor. Yeter neyine yetmiyor diyor. Erdoğan bu milleti çok iyi analiz etmiş.

Profilbild von afedersinizermeni🏳️‍🌈
afedersinizermeni🏳️‍🌈vor 3 Jahren

Başörtüsü ile mağduriyet yaratıp yillarimizi yediler hükümeti muhalefeti. Bizim Anadolu Muslumanimiz bu teyzeydi işte. Okuyan,bilen. Ve biz hep biraradaydik

Profilbild von Alma Solares
Alma Solaresvor 3 Jahren

Herkesin cebinde iphone var siyen teyze sen bu insanlığın yüz karasısın. Şükret diyen dayı sen de bu insanlığından utanmalısın.

Profilbild von Kalbe Nafiz🪡
Kalbe Nafiz🪡vor 3 Jahren

Hala 1835 lira neyine yetmiyor diyen ve oy kullanabilen çok afedersiniz ama gerizekalılar var ülkede, gerçeklikten uzak ve sömürülen. Teyze çok haklı, cahiller. Cahilsiniz. Ama bu millet cehalete pabuç bırakmayacak artık, bıktık sizden de cahil özgüveninizden de.

Profilbild von 𝓐𝔂𝓯𝓮 𝓐𝓚𝓐𝓨
𝓐𝔂𝓯𝓮 𝓐𝓚𝓐𝓨vor 3 Jahren

Söylenebilecek ne varsa söylemiş bravooo

Profilbild von Cokzor
Cokzorvor 3 Jahren

Elleri opulesi teyzem

Profilbild von Mesutt
Mesuttvor 3 Jahren

Anlamadığım; iktidarın yanlış politikaları yüzünden eleştirmek ne zaman şükürsüzlük olmuş ne alaka?Kulun hukuksuzluğu adaletsiz yönetimi yüzünden aç kalıyorsak eleştirmemek aptallıktır Allah bundan razı değildir.

Profilbild von Nikola Tesla
Nikola Teslavor 3 Jahren

Bende şunu anlamıyorum Akp'den herkes şikayetçi yav arkadaş bu adamlara kim veriyor bu oyu. Gençlerin değil herkesin 20 yılı heba olmuş. İnsanlara iktidarın ve muhalefetin yanlışlarını söylüyoruz ben inanmıyorum diyor sonradan bizim insanımızda bir gariplik var.

Ähnliche Videos