Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

897,357 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля bazinga
bazinga3 лет назад

teyzeme bak 6lı masadan daha etkin savaşıyor, maşallah.

Фото профиля 🇹🇷YARDOÇENT🇹🇷
🇹🇷YARDOÇENT🇹🇷3 лет назад

Hâlâ etrafında makarnacı dolu. Bu milletten ümidimi keseli çok oldu. 1835 TL alıyorum diyor. Yeter neyine yetmiyor diyor. Erdoğan bu milleti çok iyi analiz etmiş.

Фото профиля afedersinizermeni🏳️‍🌈
afedersinizermeni🏳️‍🌈3 лет назад

Başörtüsü ile mağduriyet yaratıp yillarimizi yediler hükümeti muhalefeti. Bizim Anadolu Muslumanimiz bu teyzeydi işte. Okuyan,bilen. Ve biz hep biraradaydik

Фото профиля Alma Solares
Alma Solares3 лет назад

Herkesin cebinde iphone var siyen teyze sen bu insanlığın yüz karasısın. Şükret diyen dayı sen de bu insanlığından utanmalısın.

Фото профиля Kalbe Nafiz🪡
Kalbe Nafiz🪡3 лет назад

Hala 1835 lira neyine yetmiyor diyen ve oy kullanabilen çok afedersiniz ama gerizekalılar var ülkede, gerçeklikten uzak ve sömürülen. Teyze çok haklı, cahiller. Cahilsiniz. Ama bu millet cehalete pabuç bırakmayacak artık, bıktık sizden de cahil özgüveninizden de.

Фото профиля 𝓐𝔂𝓯𝓮 𝓐𝓚𝓐𝓨
𝓐𝔂𝓯𝓮 𝓐𝓚𝓐𝓨3 лет назад

Söylenebilecek ne varsa söylemiş bravooo

Фото профиля Cokzor
Cokzor3 лет назад

Elleri opulesi teyzem

Фото профиля Mesutt
Mesutt3 лет назад

Anlamadığım; iktidarın yanlış politikaları yüzünden eleştirmek ne zaman şükürsüzlük olmuş ne alaka?Kulun hukuksuzluğu adaletsiz yönetimi yüzünden aç kalıyorsak eleştirmemek aptallıktır Allah bundan razı değildir.

Фото профиля Nikola Tesla
Nikola Tesla3 лет назад

Bende şunu anlamıyorum Akp'den herkes şikayetçi yav arkadaş bu adamlara kim veriyor bu oyu. Gençlerin değil herkesin 20 yılı heba olmuş. İnsanlara iktidarın ve muhalefetin yanlışlarını söylüyoruz ben inanmıyorum diyor sonradan bizim insanımızda bir gariplik var.

Похожие видео