Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Buradan shortlayanı ezerler mi? 🤔
Комментарии: 11

Levent Kocabaşoğlu2 лет назад
ezerlerrrrrrrr:)) çiğ çiğ yerler

telefatvar2 лет назад
Mental olarak shorttayım, yatırım olarak short pozisyonum yok. Long da yok. Avımı takip ediyorum, en uygun anında boynundan koparacağım.

Solar Heavy1 год назад
will we ever land on Mars?

mmt2 лет назад
Shortayım

Osayi Sins2 лет назад
Ezmezler

esemes2 лет назад
gap doldurmasın mı

Mr.White (Hisse hurdacısı)2 лет назад
Faiz kararina kadar negatifim. Yedek akceyle 7400 6800 arasi alim tarafindayim. Insallah yanilirim.

Semih Kaba 🦅🦅🦅🇹🇷2 лет назад
yeter daha bizi ezmesinler shortlari ezsinler🤣

mazhar2 лет назад
Her an herşey olabilir dostum 😎 ben bu PALA lara heç güvenmiyorum 🤔🤦🏻♂️

Borsa Analiz 😎💫2 лет назад
Çok ezildik gelsin artık boğalar, Öfkeli boğalar ayıları 🐻 kovalar 😁

türk2 лет назад
Abi endeks yorumun ne

