Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Burası benim olacak dedim! 😉
29,024 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Konyaspor Scout2 лет назад
Ne güzel İstanbul be

Solar Heavy1 год назад
yeah thats wild, have you heard this yet?

нαѕαη єкєℓİк2 лет назад
Keyifler yerinde maşallah @konyaspor 😊

Salih Kucukiba2 лет назад
🦾 İstanbul’un babası Konyaspor’um 💚🤍

MUSTAFA YILMAZ2 лет назад
İstanbul'un taşı,topragı puan.İstanbul deplasmanından 11 puan toplamışız.Toplam puanımızın nerdeyse üçte biri.İstanbul onların,puanlar bizim olsun ..

Konya Tribünleri2 лет назад
3 deplasman galibiyeti 3’ü de İstanbul 😎

Ahmet Karaca2 лет назад
Apoooo naptın Apoooo 🫠😂

İsa Kemerci2 лет назад
Deplasmanda daha çok puan almışız bu sene.

H.F.L2 лет назад
Konyaspor'luyum ama çok konuşma istersen. Çok şükür bugün kazandık

mehmet cihat kayak2 лет назад
İstanbul'un babası her zaman biziz helal admin saplamissin yine.

Akif Kara2 лет назад
Konyaspor D Ü Ş M E Y E C E K ULAN!!!

