Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ça c’est du son d’été les gars

870,697 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Gautaine profil fotoğrafı
Gautaine3 yıl önce

@csk92i

92’ profil fotoğrafı
92’3 yıl önce

Ratio

976 profil fotoğrafı
9763 yıl önce

@csk92i Le niveau de Timal avec son defrisage

92’ profil fotoğrafı
92’3 yıl önce

@insociable938 Injouable

K profil fotoğrafı
K3 yıl önce

@csk92i

M8 Kagugoat profil fotoğrafı
M8 Kagugoat3 yıl önce

@csk92i 1. On comprend rien 2. Pourquoi il crie l'autre 3. Faut doser l'autotune y'a zéro comptétence musicale là

Shindeiruka 🇫🇷🇵🇸 profil fotoğrafı
Shindeiruka 🇫🇷🇵🇸3 yıl önce

@csk92i C’est horrible y’a rien qui va phonétiquement comment des humains dotés d’oreilles peuvent aimer ça

Rendez-nous Lescure profil fotoğrafı
Rendez-nous Lescure3 yıl önce

@csk92i Tout est mauvais ici, le son, le clip etc y a rien qui va.

Hugo profil fotoğrafı
Hugo3 yıl önce

@csk92i

92’ profil fotoğrafı
92’3 yıl önce

Dit bienn

Benzer Videolar